ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ
Από τις πρώτες μέρες φοίτησης των νηπίων στο νηπιαγωγείο, επιτακτική είναι η ανάγκη για μια σειρά δραστηριοτήτων , ώστε να εξοικειωθούν με το όνομά τους. Να μάθουν να το αναγνωρίζουν ανάμεσα σε άλλα,
να μετρούν από πόσα γράμματα αποτελείται, να το γράφουν,
να διαπιστώνουν πόσα ονόματα ξεκινούν με το ίδιο αρχικό. Το αρχικό γράμμα του ονόματός τους, το στόλισαν με πλαστικά καπάκια.
......ή με χρωματιστά ζυμαρικά (Κλασικό τμήμα).
Στη συνέχεια , με τη διαδικασία της ταύτισης, τοποθέτησαν το καρτελάκι με το όνομά τους πάνω στην εργασία με το αρχικό τους.
Και δεν έφτανε μόνο αυτό. Έπρεπε να βρουν και να πουν και μια λέξη που να αρχίζει με το γράμμα αυτό.
να μετρούν από πόσα γράμματα αποτελείται, να το γράφουν,
να διαπιστώνουν πόσα ονόματα ξεκινούν με το ίδιο αρχικό. Το αρχικό γράμμα του ονόματός τους, το στόλισαν με πλαστικά καπάκια.
......ή με χρωματιστά ζυμαρικά (Κλασικό τμήμα).
Στη συνέχεια , με τη διαδικασία της ταύτισης, τοποθέτησαν το καρτελάκι με το όνομά τους πάνω στην εργασία με το αρχικό τους.
Και δεν έφτανε μόνο αυτό. Έπρεπε να βρουν και να πουν και μια λέξη που να αρχίζει με το γράμμα αυτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου