Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

3η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ



      ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!! Καλό μήνα αγαπημένα μας παιδιά! Όλες οι κυρίες εύχονται να έχουμε ένα μήνα πλημμυρισμένο με χρώματα, αρώματα, ευωδιές και ομορφιές!
        Οι ομορφιές και τα πολύχρωμα λουλούδια έχουν φτάσει και στο μπλογκ  μας. Ο Νικόλας, φορά το μαγιάτικο στεφάνι του και μας χαμογελά. Είναι υπέροχο Νικόλα!!  Μπράβο σου!!


 Η Ιωάννα μάλλον λατρεύει τα λουλούδια. Είναι η Κυρία Λουλουδένια του σχολείου μας. Έχει φτιάξει λουλούδι εκπληκτικό με καρπούς  και σπόρους (Εξαιρετική η ιδέα σου!!), μαγιάτικο στεφάνι με λουλούδια από χαρτόνι , δύο στεφάνια με λουλούδια του αγρού, πήρε πόζα όλο νάζι και....καμαρώστε ομορφιές! Όλες οι κυρίες Ιωάννα μου σε καμαρώνουν....




Η Δέσποινα έχει ζωγραφίσει σε χαρτόνι το στεφάνι της. Χρωμάτισε με  χαρούμενα χρώματα τα λουλούδια, μα ο κόκκινος φιόγκος στο κάτω μέρος κλέβει όλη την παράσταση. Το έκοψε με το ψαλίδι και είναι έτοιμο να το φορέσει στο κεφάλι. Εκπληκτική η δουλειά σου Δέσποινα!!


Η Ξένια γιόρτασε φέτος  την Πρωτομαγιά, στην αυλή του σπιτιού της. Μάζεψε πολύχρωμα λουλούδια, έφτιαξε ένα υπέροχο στεφάνι, το φόρεσε...και μαζί με το πιο χαρούμενο χαμόγελό της, φωτογραφήθηκε. Είσαι μια κούκλα....Σε αγαπάμε πολυ!! Του χρόνου ευχόμαστε να τρέξουμε στους αγρούς, με πολλούς φίλους και να χαρούμε τον όμορφο αυτό μήνα!



Με μια αγκαλιά λουλούδια υποδέχεται η Μοσχούλα τον Μάιο. Τι όμορφα χρώματα ! Τι όμορφα λουλούδια! Γέμισε ο τόπος αρώματα και ευωδιές! Καλό μήνα Μοσχούλα. Του χρόνου να είμαστε όλοι μαζί στο σχολείο μας, να μαζέψουμε πολλά λουλούδια και να κάνουμε τα μαγιάτικα στεφάνια μας. Σε αγαπάμε πολύ! Μη το ξεχνάς!!


Ο Βασίλης Άγγελος είναι πολύ χαρούμενος. Κατασκεύασε το υπέροχο λουλούδι του με καπάκια από μπουκάλια νερού και φωτογραφήθηκε μαζί του. Όπως μου εκμυστηρεύτηκε η μαμά του, η χαρά του ήταν διπλή. Μία για το εκπληκτικό δημιούργημά του και μία γιατί θα έστελνε φωτογραφία του στις κυρίες. Βασίλη μου να ξέρεις μας έκανες πολύ χαρούμενες,.... περιμένουμε τη στιγμή που θα γίνουμε όλα τα παιδιά και οι κυρίες μαζί , μια μεγάλη αγκαλιά!

Το σπίτι της Αρετής, έχει μετατραπεί σε πραγματικό εργαστήρι! Πάνω στο τραπέζι άπλωσε όλα τα υλικά χειροτεχνίας, σήκωσε τα μανίκια και ξεκίνησε δουλειά. Καλό μήνα Αρετούλα! Κάτι πολύ όμορφο ετοιμάζεις......Μα φυσικά είναι ...είναι πανέμορφο!!!  Είναι φτιαγμένο με τόσο μεράκι και τόση αγάπη!! Μπράβο σου!!! Σε αγαπάμε πολύ...Μη το ξεχνάς!



Η γλυκιά μας Ανδρομάχη , έφτιαξε με πολύ φαντασία ,όχι ένα, αλλά πολλά χάρτινα λουλούδια και μάλιστα τα ¨φύτεψε¨ σε ένα γλαστράκι. Συνδίασε πανέμορφα τα χρώματα και γέμισε η φωτογραφία ομορφιές! Κηπουρός και καλλιτέχνης!! Εκπληκτική η ιδέα σου κούκλα μου! Καλό μήνα!!

Εξαιρετική η ιδέα του Σταύρου! Πήρε πολύχρωμα χαρτιά γκοφρέ, έφτιαξε λουλούδια και με αυτά ετοίμασε το μαγιάτικο στεφάνι του. Στερέωσε κι έναν μεγάλο πράσινο φιόγκο και....έτοιμο .Σταύρο μου η κυρία Μάνια έλαβε τους χαιρετισμούς σου.....σε αγαπάει πολύ και σου στέλνει φιλάκια πολλά! Τελικά είμαστε πολύ δημιουργική ομάδα. Πόσο χαιρόμαστε!!

Ο μήνας Μάιος έφτασε και στο σπίτι του  Μιλτιάδη! Ένα πανέμορφο μπουκέτο με πολύχρωμες και μυρωδάτες πασχαλιές, το μαρτυρά. Ο Μιλτιάδης ονειρεύεται μια γη με πολύχρωμα λουλούδια , που γύρω από αυτά στέκονται όλα τα  παιδιά αγκαλιασμένα. Έφτιαξε και κουλουράκια του Μαγιού, νόστιμα και πολύχρωμα! Καλό μήνα Μιλτιάδη!!




Ο Γιώργος, μπορεί να μην κατάφερε να βγει στους αγρούς, να τρέξει, να κόψει αγριολούλουδα και να φτιάξει το μαγιάτικο στεφάνι του,   σκέφτηκε όμως κάτι διαφορετικό. Ζωγράφισε με χαρούμενα χρώματα λουλούδια και υποδέχτηκε με αυτόν τον τρόπο τον μήνα των λουλουδιών. Μας χαρίζει το πιο όμορφο χαμόγελό του και μας εύχεται  ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ. Επίσης Γιώργο.....είμαστε τόσο χαρούμενες για σένα!


Ο Παντελής επιμένει να φτιάχνει λιχουδιές κι έτσι γλυκά υποδέχεται το νέο μήνα. Φτιάχνει και στολή ρομπότ....και πατουσάκια....και ήλιους που όλο φυσά με το καλαμάκι και όλο γυρίζουν ....γυρίζουν....γυρίζουν.... Καλό μήνα Παντελή!






Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ (3)

      Αγαπημένα μας παιδιά καλημέρα και Χριστός Ανέστη!
      Είμαστε σίγουρες ότι περάσατε πολύ όμορφα αυτές τις Άγιες ημέρες μαζί με την οικογένειά σας. Με μεγάλη χαρά λάβαμε φωτογραφίες σας με τα τόσα πολλά που μάθατε και κάνετε στο σπίτι. Οι κυρίες είναι πολύ περήφανες που τα καταφέρνετε σε όλα..... τοοοόσο καλά!!
Κι επειδή είδαμε πολλά κουλουράκια, αβγά πασχαλινά και χίλιες άλλες λιχουδιές που φτιάξατε και δοκιμάσατε, είναι ώρα για ψυχοκίνηση. Ανοίξτε χώρο....σηκώστε από τον καναπέ και όλη την οικογένεια.....και ξεκινείστε!
(Πατήστε πάνω στην εικόνα, για να ξεκινήσει το βίντεο - you tube-.)


     Αυτήν την εβδομάδα, να ξέρετε, φεύγει ο Απρίλιος και καλωσορίζουμε το τελευταίο παιδάκι της Άνοιξης, το Μάιο. Έχουν γραφτεί πολλά τραγούδια για τον όμορφο, πολύχρωμο και ευωδιαστό αυτό μήνα. Ακούστε κάποια που σας προτείνουμε για να διασκεδάσετε.
                                                         ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 
Τραγούδι από το περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο Τεύχος 87. Δημιουργία βίντεο από την εξαίρετη συνάδελφο Μαρία Ιωαννίδου.
(Πατήστε πάνω στην εικόνα, για να το ακούσετε.)

ΜΕΣ ΤΟΥ ΜΑΓΙΟΥ ΤΙΣ ΜΥΡΩΔΙΕΣ - ΠΕΝΤΟΖΑΛΙ
Τραγούδι από τη μουσική παράδοση της Κρήτης.
(Πατήστε πάνω στην εικόνα, για να το ακούσετε.)


                                               ΜΑΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ
Παραδοσιακό τραγούδι από τη φωνή της Γλυκερίας.
(Πατήστε πάνω στην εικόνα, για να το ακούσετε.)

       Πρωτομαγιά! μέρα των λουλουδιών και της φύσης. Κεντρικός πυρήνας του εορτασμού της Πρωτομαγιάς σε όλους τους πολιτισμούς, ήταν η ανθρώπινη χαρά για την Άνοιξη. Τόπος εορτασμού λοιπόν, ήταν η εξοχή! Ξεχυθείτε αγαπητά μας παιδιά στους αγρούς και φτιάξτε, μόνοι σας ή παρέα με τα αδέρφια και τους γονείς σας, όμορφα μαγιάτικα στεφάνια.
     Φορέστε τα στο κεφάλι, πάρτε την πιο χαρούμενη πόζα και φωτογραφηθείτε. Περιμένουμε την πιο πολύχρωμη φωτογραφία σας μέχρι την Κυριακή 3 Μαίου 2020. Γνωρίζετε πολύ καλά τον τρόπο......θα πείτε τη μαμά ή το μπαμπά, να στείλει τις φωτογραφίες σας στο mail
7nipkilkis@gmail.com
        Αν για κάποιο λόγο, κάποιο παιδί δεν καταφέρει να γιορτάσει την Πρωτομαγιά στην εξοχή, υπάρχει εναλλακτική λύση. Μπορεί να ζωγραφίσει λουλούδια ή μαγιάτικο στεφάνι....ή ακόμη καλύτερα να κατασκευάσει λουλούδια με υλικά που υπάρχουν στο σπίτι. Πολύ εύκολα....Πολύ απλά!
Λουλούδια με βατοννέτες και σύρμα πίπας....

Λουλούδια με μακαρόνια βίδες και σύρμα πίπας....
Λουλούδια με καπάκια από μπουκάλια και ρολό από χαρτί υγείας...
(Ιδέες από το pinterest. Υπάρχουν πολλές περισσότερες αν επιθυμείτε να περιηγηθείτε)

Όλες τις δημιουργίες σας τις περιμένουμε με χαρά και ανυπομονησία στο mail
7nipkilkis@gmail.com,
μέχρι την Κυριακή 3 Μαίου 2020.
        Μη ξεχνάτε ποτέ πως εμείς είμαστε κοντά σας κι ας μη μας βλέπετε.....Περιμένουμε να δούμε τι όμορφο θα φτιάξετε πάλι και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την 
Τρίτη 5 Μαϊου 2020 .
Σας αγαπάμε πολύ....μη το ξεχνάτε!!!!!!

Πέμπτη 16 Απριλίου 2020

2η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

        Γεια σας παιδιά!!
Να ΄μαστε και πάλι κοντά σας. Δε σας ξεχάσαμε! Από ότι βλέπω δε μας ξεχάσατε ούτε κι εσείς! Με μεγάλη μας χαρά βλέπουμε να φτάνουν μηνύματά σας και με αυτό τον τρόπο μπορούμε να επικοινωνούμε με όλα τα υπόλοιπα παιδιά τις δράσεις σας, την καθημερινότητά σας.
Η Μοσχούλα γνωρίζει πολύ καλά ότι όταν κυκλοφορεί σε εξωτερικό χώρο ,πρέπει να φορά προστατευτική μάσκα στο πρόσωπο. Μπράβο Μοσχούλα, πολύ σωστό μήνυμα μας μεταφέρεις! Όταν όμως μένει στο σπίτι, γράφει γραμματάκια και πλάθει κουλουράκια. Νόστιμα που φαίνονται !!!




Τα γραμματάκια, είναι αγαπημένη ασχολία και της Δέσποινας! Στο μαγνητικό της πίνακα έχει γράψει το όνομά της, αλλά και το όνομά της αγαπημένης φίλης της Ξένιας. Μπράβο σου Δέσποινα, είμαστε πολύ χαρούμενες για σένα! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!


Ουπς....και μια πασχαλινή ζωγραφιά από τη Δέσποινα! Πανέμορφος ο λαγός σου, αλλά εξισου υπέροχα διακόσμισες το πασχαλινό σου αβγό. Χριστός Ανέστη Δέσποινα!!

Η Μαρία με τα μαγικά της κιάλια, ψάχνει να βρει τους αγαπημένους φίλους της. Ψάχνει τις κυρίες της. Εδώ είμαστε Μαρία!! Θα τα λέμε από εδώ τώρα. Θα κάνουμε λίγη ακόμη υπομονή και πολύ σύντομα θα επιστρέψουμε στο ωραίο μας σχολείο. Σε αγαπάμε!!
Ουπς....Τι σκαρώνουν  αυτά τα μικρά, γλυκά χεράκια; Μα τι άλλο; Πασχαλινά κουλουράκια! Μπράβο Μαρία μου, συνέχισε!!


Ο Αρσένης ζωγράφισε πολλά πασχαλινά αυγά και μας εύχεται Καλό Πάσχα! Το ίδιο του ευχόμαστε κι εμείς. Καλή Ανάσταση Αρσένη!

Κόκκινα, κατακόκκινα τα αυγά της Ξένιας, όπως το αίμα του Χριστού. Έτσι τα θέλει η λαϊκή μας παράδοση. Μπράβο Ξένια, τα έκανες υπέροχα! Ευχόμαστε να διαλέξεις το  πιο γερό και να τους νικήσεις όλους στο τσούγκρισμα.

Η Ιωάννα στέλνει σε όλους την αγάπη της, με τις όμορφες καρδούλες που ζωγράφισε και μας εύχεται Καλό Πάσχα. Όσο για τα νέα της.....ακούστε τα από την ίδια. Σε αγαπάμε πολύ Ιωάννα....Μας λείπεις...Πολύ σύντομα θα είμαστε όλοι μαζί, στο ωραίο μας σχολείο! Καλή Ανάσταση!!



Ο Κωνσταντίνος έχει ετοιμάσει τα πασχαλινά του αβγά. Κόκκινα, κατακόκκινα και όμορφα διακοσμημένα, περιμένουν να δώσουν τη μάχη τους. Ποιο θα είναι το πιο γερό; Ποιο θα αντέξει τα περισσότερα τσουγκρίσματα; Καλή τύχη Κωνσταντίνε μου! Ευχόμαστε να διαλέξεις εσύ το πιο δυνατό. Χριστός Ανέστη!

Ο Γιώργος έχει ήδη διαλέξει το δικό του πασχαλινό αβγό. Γιώργο μου, πόσο θα θέλαμε να ερχόσουν με αυτό στο ωραίο μας σχολείο και να ξεκινούσαμε με όλα τα παιδιά τα αβγο-τσουγκρίσματα! Χριστός Ανέστη!

¨Μας έπιασε αυτή η κορώνα, ο κορονοιός, αλλά πάλι θα ξανασυναντηθούμε¨. Πόσο αισιόδοξο είναι το  μήνυμα που μας στέλνει η γλυκιά Δέσποινα! Πραγματικά μικρή μου θα είμαστε και πάλι μαζί, να παίζουμε και να χαιρόμαστε στο όμορφο σχολείο μας. Προς το παρόν ¨ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ¨ και περνάμε όσο πιο όμορφα και δημιουργικά μπορούμε. Εσύ το κάνεις αυτό , με τον καλύτερο τρόπο. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά από όλες τις κυρίες.





Ο Μιλτιάδης περνά δημιουργικά το χρόνο του στο σπίτι. Έχει χτίσει τη δική του γωνιά με τα κομμάτια παζλ δαπέδου. Έχει δίπλα του τα αγαπημένα του κουκλάκια, τα βιβλία του και όλα τα υλικά για να ζωγραφίσει μια όμορφη πασχαλινή ζωγραφιά. Χριστός Ανέστη Μιλτιάδη από όλες τις κυρίες....να περνάς πάντα όμορφα!



Χριστός Ανέστη Παντελή! Πανέμορφη η ζωγραφιά σου και το μήνυμα που στέλνεις σε όλη την παρέα μας. ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ , λοιπόν και περνάμε όσο πιο όμορφα και δημιουργικά μπορούμε. Εσύ το κάνεις αυτό με τον καλύτερο τρόπο. Όμορφη και λαχταριστή η λαγουδο-τουρτα από ζαχαρόπαστα, και ακόμη πιο όμορφη και πρωτότυπη η ζωγραφική σου πάνω στο τραπέζι , με τον αφρό ξυρίσματος του μπαμπά! Ελπίζω να μιμηθούν και άλλα παιδιά τις δράσεις σου και........ να μην φωνάζει ο μπαμπάς που τελείωσες  τον αφρό του!




Χριστός Ανέστη Άλκηστις! Τι χαρούμενα χρώματα χρησιμοποιείς στις ζωγραφιές σου!
¨ΜΕΝΕΙΣ ΣΠΙΤΙ¨, όπως όλοι μας βέβαια, αλλά περνάς πολύ όμορφα. Τα πασχαλινά σου αυγά κατακόκκινα και τα κουλουράκια υπέροχα και λαχταριστά. Μετά από όλα αυτά, σου αξίζει και μια βόλτα με το πράσινο ποδηλατάκι σου. Προσοχή! Όχι πολύ μακριά....ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ  είπαμε!
Σ αγαπάμε πολύ , να το ξέρεις!